Treść strony: Aktualności Rzecznika ds. dostępności:

Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Golubiu-Dobrzyniu

 

Informujemy, że Starosta Golubsko-Dobrzyński, Franciszek Gutowski, wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Golubiu-Dobrzyniu. Funkcję będzie pełniła Pani Katarzyna Orłowska, Sekretarz Powiatu.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z ustawą, do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:

- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez  Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu,

- przygotowanie i koordynacja wdrożenia  planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy,

- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe

Koordynator ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Golubiu-Dobrzyniu

adres do korespondencji: Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń

telefon: 56 683 5380 wew. 121, 730 840 827   

e-mail: k.orlowska@golub-dobrzyn.com.pl

 


AKTUALNOŚCI KOORDYNATORA DS. DOSTĘPNOŚCI: