Treść strony: Stan przyjmowanych spraw

Informacja o stanie przyjmowanych spraw

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. d i e ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) udostępnieniu podlega m.in. informacja publiczna o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw oraz o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.

  1. Pracownicy Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności, zgodnie z obowiązującymi w danym zakresie przepisami.
  2. Informacji o stanie spraw udzielają poszczególni pracownicy merytorycznie odpowiedzialni za ich załatwienie.
  3. Istnieje również możliwość elektronicznego sprawdzenia statusu załatwianej sprawy w zakładce „stan załatwianych sprawy” na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu (umieszczonej na samym dole strony), po wprowadzeniu kodu wywołującego nadawanego w Biurze Podawczym Starostwa, po zarejestrowaniu sprawy w systemie el-Dok.
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Orłowska
  • opublikował: Marcin Nowak
    data publikacji: 2023-05-30 21:13